Tervetuloa, Ole hyvä ja Kirjaudu tai Luo itsellesi tunnus
Olet täällä: Tuvan etusivu → Forum Home → Luontokuvat → Muut selkärankaiset → Thread
Mainio mäyräkuva! Tunnelmaa riittää ja mäyrällä on hyvä, peloton ja ylväs asento kun tutkailee ympäristöään.
www.finntrek.kuvat.fi
Mainio mäyräkuva! Tunnelmaa riittää ja mäyrällä on hyvä, peloton ja ylväs asento kun tutkailee ympäristöään.
Kiitos Elina,
ollut meikäläisellä tarkoitus saada nisäkkäitä kuvattua yhä enempi ja juuri siten, että ei olisi aina tapitus suoraan kuvaajaan.
www.mikkopaakkonen.pictures.fi
Tosi upea.
Mainio kuva. Minä ropauttaisin vielä kuvankäsittelyssä lisää valoa taustaan, koska tuo heinikko on mielenkiintoisen näköinen.
Tää on erittäin hyvä foto!
www.jorisaarinen.pictures.fi
Kiitos kiitos,
Tuomo; oli todella hämärää jo kuvaushetkellä (iso3200, valotus -2, f4, 1/4 sec) joten heinikko ei näkynyt oikeastaan edes niin hyvin kuin kuvassa. Manuaalitarkenteisesti näki just ja just tarkentaa.
Ajattelin jättää kuvan mahdollisimman paljon olosuhteita vastaavaksi. Kokeilin hieman säätää vihreän kirkkautta ja kyllähän se niinkin toimisi. Nyt kuvasta tuli tämännäköinen ![]()
Tunnelmaa! Kuvaa katsoessa voi vain kuvitella kuinka hienoja hetkiä tuolla on ollut ![]()
Tunnelmaa! Kuvaa katsoessa voi vain kuvitella kuinka hienoja hetkiä tuolla on ollut
Kiitos Eetu.
Kyllä se ainakin omalla kohdalla on niin, että nisäkkäitä kuvatessa syke nousee eniten. Toinen mikä saa fiilikset kattoon, on jokin kasvi/kukka just oikeassa valossa.
Tämä on todella hyvä otos!
Päivi Collan
Kiitoksia Päivi,
Hienoa illan tunnelmaa tässä!
Kiitos Tommi,
mäyrämäistä tunnelmaa tavoittelinkin.
Tää on mun mieleen, upea tunnelma!
www.ilarituupanen.net
Kiitos Ilari,
Hitsi nää mäyräkuvat kyllä iskee! Oon kyllä kade! Itse kuvaisin noita niin mielelläni =D
..:: http://www.janneheimonen.net/ ::..
.: Luontokuvaus blog - päivitetty 28.01.2012 :.
Kiitos Janne kommentistasi,
Hienosti tilaa ympärillä, tuo hämärä hämyisyys kohteen asento ja nuo heinikon sävyt tekevät tästä A-luokan luontokuvan.
Luonnossa voin rauhoittua.
Kiitos Jouni,
hyvä, että hämyinen fiilis välittyy.