Tervetuloa, Ole hyvä ja Kirjaudu tai Luo itsellesi tunnus

Luonto- ja luontokuvafoorumi

Olet täällä: Tuvan etusivuForum Home → Luonto ja me → Vaellus → Thread

Kiinnostavat lumikengät.

Rank

Total Posts: 58

Joined 21.03.2009

PM

Itse käytän lumikenkiä vain hiihtovaelluksen leirissä ja tauoilla. Silloin monimutkaiset remmisideviritykset ovat käyttökelvottomat. Helposti pikakiinnitettävät siteet mahdollistavat sen, että lumikenkiä yleensä viitsii jalkaansa pistää. Pikasiteitä ei näytä olevan missään kaupallisessa kengässä, ne täytyy tehdä itse. Tässä oma versioni.

Rank

Total Posts: 517

Joined 02.07.2008

PM

Itse käytän lumikenkiä vain hiihtovaelluksen leirissä ja tauoilla. Silloin monimutkaiset remmisideviritykset ovat käyttökelvottomat. Helposti pikakiinnitettävät siteet mahdollistavat sen, että lumikenkiä yleensä viitsii jalkaansa pistää. Pikasiteitä ei näytä olevan missään kaupallisessa kengässä, ne täytyy tehdä itse. Tässä oma versioni.

Totta, kiinnitys on haaste. Remmit on tietysti turvallinen ja kävellessä hyvin toimiva malli. Kiinnittäessä tapa minulla on laittaa kengaät valmiiksi kiinni lumikenkiin ja sitten vasta jalkaan. Vaikka sauvoista on monenlaista mielipidettä, ne ovat ehdottomat, jos vaikka sattuu kaatumaan kamera kaulassa tai reppu selässä ja on yksin liikkeellä, niin kuin itse yleensä olen.