Tervetuloa, Ole hyvä ja Kirjaudu tai Luo itsellesi tunnus
Olet täällä: Tuvan etusivu → Forum Home → Yleinen keskustelu → Tupajumi → Thread
Hulluin saamanne/lähettämänne tekstiviesti?
Saamani:
Itse pelailin muutamia vuosia sitten illalla tietokonetta, kun tekstiviesti tulla piipitti puhelimeen. Viesti:“Olet minulle tärkeä, teet mitä teet. Halusin sinun tietävän sen.” Laitoin vastaan et: “Onhan se kiva kun tuntemattomalle tärkeä, mutta tuliko oikeaan paikkaan?”
Kuulemma oli ollut entisen poikakaverin numero. No annas olla, meni jonkin aikaa.
Olimme vaimoni kanssa tulossa Tampereelta ostoksilta, kun taas pamahti viesti.
Viesti olikin astetta vakavampi: “Kävin lääkärissä, meille on tulossa lapsi. Teen ehkä abortin. Älä enään soita tai tekstaa mulle.” Ajatellaan että hiemankin epäluuloinen vaimo, olisi tsekannut viestin, olisi lopputuloksena ollut varmaan avioero. Nyt piti sitten jo soittaa ja kertoa että kannattaa tosiaan tarkistaa se numero.
Lähetin:
Olin ostanut vaimolleni jouolulahjaksi ekan kännykän. Viisaana tallensin hänen numeron puhelimeeni. Asetin kortin puhelimeen ja kapine pakettiin. Laitoin viestin puhelimeen kun vaimoni otti paketin: “Hyvää joulua rakkaalle vaimo kullalle, oma pallerosi.” Paketti ei piipannut. Ajattelin et ei ollut viesti lähtenyt, joten toistin viestin. Eipä taaskaan piipannut, jotenka päätin soittaa numeroon. Numerossa vastasi MÖREÄ MIES ÄÄNI “Nieminen”. Hän oli vähän ihmetellyt viestejä. Nolona selitin hänelle asian. Nyt naurattaa kyllä, mutta ei silloin.
JOSKUS SILKKA HULLUUSKIN ON HAUSKAA!!
VALOKUVIANI