Tervetuloa, Ole hyvä ja Kirjaudu tai Luo itsellesi tunnus

Luonto- ja luontokuvafoorumi

MASENTAVAA!

RankRankRankRank

Total Posts: 3518

Joined 27.07.2007

PM

Tämä mökkiläinen nousee tuntia ennen auringonnousua,tekee eväät ja kävelee vajaan kilometrin.Pystyttää kaukoputken rantahietikkoon ja kuuntelee mitä se luonto kuiskailee smile

Meidän faija menee mökin katolle LOL

No siinä on mökkiläisiä minun makuuni LOL

Siellä missä mun mökki on niin siellä on muitakin saman henkisiä tasapainottamassa “tavismökkeilyä”.Kesällä pesimisaikaan huomaa kuinka vähän kunnioitetaan pesimisrauhaa.Vai eikö ne pölvästit osaa >lukea<!

Syksyllä sitten saa(joutuu)kuunnella selityksiä sorsan pyytäjiltä miten hieno harrastus heillä on ja kuinka heitä ennen arvostettiin.Kaukoputki on kuin magneetti…ja selitys alkaa.Saatan vain todeta,että en vastusta luvallista ja kohtuullista metsästystä.Tuo kohtuullista siksi kun en voi käsittää teurastusta jota kutsutaan metsästykseksi.

RankRankRank

Total Posts: 2436

Joined 13.05.2008

PM

Kuulin tässä jokin aika sitten tuosta “mökistä” juttua. Pitää olla sen verran rohkeutta, että vetää pahoja sanojaan takaisin ja nöyrästi olla pahoillaan.  red face
Näkemäni ja kuulemani perusteella, luulin ensin että siihen tulee oikein loma mökki. Mutta eipä tullut, vaan jotain ihan muuta.

Signature

JOSKUS SILKKA HULLUUSKIN ON HAUSKAA!!
VALOKUVIANI

RankRankRank

Total Posts: 2678

Joined 20.07.2007

PM

Kuulin tässä jokin aika sitten tuosta “mökistä” juttua. Pitää olla sen verran rohkeutta, että vetää pahoja sanojaan takaisin ja nöyrästi olla pahoillaan.  red face
Näkemäni ja kuulemani perusteella, luulin ensin että siihen tulee oikein loma mökki. Mutta eipä tullut, vaan jotain ihan muuta.

voisitko kertoa mitä ?

RankRankRank

Total Posts: 2436

Joined 13.05.2008

PM

voisitko kertoa mitä ?

Etten enään sotke asioita, niin jokainen Laipassa kävijä ottakoon itse selvää.
Mutta tuolaisia luonto ihmisiä pitäisi olla enemmän.
No onneksi kaikki eivät tuomitse heti ensi näkemän ja kuulopuheiden pesrusteella, kuten minä tein tässä asiassa.

Signature

JOSKUS SILKKA HULLUUSKIN ON HAUSKAA!!
VALOKUVIANI

Rank

Total Posts: 10

Joined 09.02.2011

PM

Tuo rakentaminen on surullinen asia, varsinkin jos se pilaa jo ennestään katoavia teeren soidinalueita. Pahempana pidän kuitenkin turvetuotantoa sekä vastuuttomia hakkuita. Metsästystä yms paljon pahempaa on niinkin katoava luonnonvara kuin rantaviiva, joka on vesilintujen perusedellytys.